Objekti po regijama

Kliknite na mapu za prikaz regija

izdavanje kuca u grckoj

Pretraga:

izdavanje kuca u grckoj Tekstovi

Kupovina nekretnine u Grčkoj
Kupiti stan ili kuću u Grčkoj Grčka je ove godine bila ubedljivo najomiljenija destinacija za turiste iz Srbije, ali nije bilo malo ni onih iz Bosne i Hercegovine i Hrvatske. A kako i ne bi kada pleni divnim plažama, čistim morem i toplim dočekom lokalnog stanovništva u letovalištima. Nije za zanemariti ni podatak da je Grčka i jedna od najjeftinijih opcija za sve koji žele da kvalitetno provedu odmor. I pri tom ne mislimo samo na ponudu turističkih agencija, odnosno turističke aranžmane.  Naime, u odnosu na cene u našim gradovima ili crnogorskom primorju, nekretnine se na grčkom primorju mogu naći po izuzetno povoljnim cenama. Brojne na&sc
Smeštaj u Grčkoj
Grčka je jedna od najpopularnijih turističkih destinacija na svetu. Godišnje dočeka više od 16 miliona turista, što je cifra koja joj obezbeđuje 15. mesto na listi zemalja sa dolaznim turizmom Svetske Trgovinske Organizacije (prema podacima WTO). Potencijal smeštaja Grčke danas je 670.000 kreveta, raspoređenih u preko 352.000 soba u približno 8.900 hotela. Na većini grčkih ostrva i kopnenog dela Grčke, posetioci takođe mogu da nađu smeštaj u privatnim kućama (sobe za iznajmljivanje) koje rade pod odobrenjem Grčke Nacionalne Turističke Organizacije. Takođe, postoji preko 340 mesta za kampovanje širom zemlje koja nude 30.000 mes
Informator o imigraciji u Grčku
Na ovoj stranici možete pronaći sledeće informacije: - Imigracija radi zaposlenja u Grčkoj, ulazne radne vize za zaposlenje, boravišne dozvole za potrebe zaposlenja - Uslovi zapošljavanja u Grčkoj, minimalne zarade, websajtovi za traženje posla u Grčkoj - Imigracija radi školovanja u Grčkoj, uslovi ulaska i boravka za studente, dobijanje studentskih viza, priznavanje diploma - Grčke boravišne dozvole, postupak i potrebna dokumentacija - Postupak dobijanja azila u Grčkoj i deportacija iz Grčke - Vize za spajanje porodice i načini sticanja grčkog državljanstva - Sistem zdravstvene zaštite i socijalnog os
Srpsko-grčko prijateljstvo
Srpsko-grčko prijateljstvo je koncept posebnog odnosa između dva balkanska naroda koji je počeo da se formira u 19. veku, inspirisan zajedničkom borbom za oslobođenje od osmanske vlasti, a kulminirao je tokom građanskog rata na prostoru bivše Jugoslavije i bombardovanja SR Jugoslavije od strane NATO avijacije 1999. god. Iako su vlade Srbije i Grčke, svoje zajedničke interese formalno-pravno regulisale brojnim vojnim i ekonomskim sporazumima, srpsko-grčko prijateljstvo je odnos koji se razvijao u neposrednom kontaktu između dva naroda.  Prvi svetski rat Prvi neposredan kontakt između dva naroda dogodio se tokom Prvog svetskog rata kada su, početkom 1916. god., p
Skiatos
• Ponudu preporučenih hotela i apartmana na Skiatosu pogledajte OVDE . Skiatos (Skijatos) Skiatos je ostrvo koje vas podseća da je s vremena na vreme potrebno učiniti nešto dobro za sebe, svoje želje, ideje i snove. Skiatos je relativno malo ostrvo, zauzima svega 50 km2. Međutim, uprkos veličini, Skiatos ima čak 65 plaža. Sa Skiatosa se vidi ostrva Skopelos i Euboea, a po lepom vremenu i Skiros. Većina teritorije Skiatosa je prekrivena divnim i mirisnim borovim šumama. Veličanstvena lepota ostrva, koju je tokom vremena isklesalo more, posebno dolazi do izražaja na severnoj obali ostrva. Pažnju privlače Galazia (azurna) i Skoteini (tam

izdavanje kuca u grckoj Objekti

Albumi i slike za: izdavanje kuca u grckoj

Utisci za: izdavanje kuca u grckoj

Leto u Leptokariji
Iako se naši turisti od letovališta u Olimpijskoj regiji najčešće odlučuju za Paraliju i Olimpik Bič, ni jedno ni drugo mesto me nije oduševilo. Oba mesta su previše komercijalizovana. O Olimpik Biču sam stekla utisak da postoji samo radi turizma. Paraliju sam upamtila po nesnosnim gužvama na šetalištu kada padne mrak i jako dobrim uslovima za šoping. Često su duvali vetrovi čineći vodu mutnom i nanoseći travu sa pučine. Na plaži se jedva moglo naći mesto u popodnevnim časo
Kratka priča sa Santorinija
Kao i u poslednjih par godina letnja žega je došla suviše rano pa smo Ana (moja devojka) i ja već negde u maju počeli da razmišljamo o letovanju. Kada smo konačno odlučili da to bude Grčka i jedno malo prelepo ostrvo Santorini naišli su oni klasični problemi koji se kratko i jasno zovu VIZE. Pošto nikako drugačije nismo smislili kako ćemo dobiti vize obratili smo se jednoj maloj slatkoj agenciji koja je mogla da nam obezbedi vize samo na 9 dana pa kad smo se pomirili sa tim odluči
Uspomene iz Stavrosa
Stavros – ribarsko selo u Solunskom okrugu mi pri svakoj pomisli na letovanje 2012. vraća divna sećanja pred oči i budi nostalgičan osećaj u grudima. Na prvi pogled moji prijatelji nisu bili nimalo oduševljeni Stavrosom kada smo prvi put prošetali njegovim ulicama. Ali ja sam osećala da u njemu ima još nečeg, osim nekoliko ulica krcatih radnjicama i široke plaže. Kako su dani odmicali, tako nam je ovo mestašce otkrivalo svoj sjaj. Veliki broj suvenirnica, sa lepom robom i po
Leto na Pargi
Letovanje u Pargi smo uplatili u “zadnji čas”, polazak je bio dva dana nakon odluke i apsolutno nismo znali sta da očekujemo, jer nismo imali vremena da se informišemo. Iz Beograda smo putovali autobusom nekih 16 sati. Prvi susret sa Pargom, hm, nikada neću zaboraviti taj miris, miris mora, soli, izražajniji i jači nego u nekim drugim mestima… Ja sam dete sa mora, rođena na moru, odrasla na moru, i verujte taj miris je u Pargi drugačiji. Stigli smo rano ujutru i imali smo dosta
Krit
Ostrvo je zaista čudno, priroda je DIVLJA, kako ja to volim da kažem.Za ceo svoj skromni život, a putovala sam dosta, nisam uspela da vidim uživo rakuna npr. Izgleda STRAŠNO, malo je manji od vuka, ali ima jače zube. Videla sam i kornjaču veličine televizora u boji. Mislila sam da takve žive samo na Galapagosu...Ptice sa kljunom dužim od tela...... Meštani su posebni. Imaju mnogo vrlina, ali i kao svaki drugi ljudski stvor i mana. Pored prirodnih lepota, užasno su važne i te k

greenotel sarti serventas sat patrola do grcke 2011 lefkada greece nea fokea la mirage turisticka mapa soluna paralia erato inn azil greece prehttp%3a%2f%2fwww.grckainfo.com%2fsearch-hotel%2bstathis%2bsiviri%2bgrcka.htmltra%c5%bei hostel kateria sunrise sitonija auto karta tesalija malaki deres haljine za devojcice od 12 godina alexis villaspretra%c5%bei mikes apartments divlje plaze na kasamdri najlepseplaze kasandre ikeasolun pevkari villa irida jela i pica u grckoj put od vranja do paralije odysea hotel vrasna info agia triada lux apartmani na kasandri auto karta argolide vremenska prognoza za platamon grcka rodos%2bfaliraki%2bsmestaj agios nikitas - lefkada