Objekti po regijama

Kliknite na mapu za prikaz regija

jumbo prodavnica grcka

Pretraga:

jumbo prodavnica grcka Tekstovi

Olimpik Bič
• Ponudu preporučenih hotela i apartmana u Olimpik Biču pogledajte OVDE . Letovalište u podnožju Olimpa , na obali Egejskog mora, udaljeno svega dva kilometra od Paralije. Spaja ih velika peščana plaža sa toplim morem, a odlikuje ih prijatna klima. Olimpik Bič pripada opštini Katerini. Od grada Katerini je udaljen 8 km. Zbog pristupačnih cena Olimpik Bič je poznat kao letovalište Srba. Idealno je mesto za porodični, mirni odmor, pogotovo ako imate malu decu. Od Soluna je udaljen 70 km. Zaljubljenike u kupovinu grčki trgovci će sigurno privući bogatom ponudom suvenira, nakita, krzna, odeće. Ulice su prepune taverni, kaf
Grčka u par reči
Ukupna dužina obale je oko 15000 km i zapljuskuju je tri mora: Sredozemno, Jonsko i Egejsko. Tu su i regionalna mora kao Karpatsko, Eubejsko, Trakijsko, Ikarijsko.. Većina hotela, prodavnica i restorana prihvata kreditne kartice. Lokalno vreme: + 1 sat u odnosu na vreme u Srbiji. Novac: evro Telefoniranje: Grčka se bira iz Srbije 0030 ... (kod grada) + broj koji pozivate. Srbija se bira iz Grčke : 00381 + (kod grada bez 0) + broj koji pozivate. Mreže 062, 063, 064, 065, 066 imaju roming. Struja: 220V    Radno vreme Banke rade od 08:00 do 14:00 od ponedeljka do četvrtka, i od 08:00 do 13:30 petkom. Neke banke u većim gradovima rade između 15:30 i 18:30 viken
Smeštaj u Grčkoj
Grčka je jedna od najpopularnijih turističkih destinacija na svetu. Godišnje dočeka više od 16 miliona turista, što je cifra koja joj obezbeđuje 15. mesto na listi zemalja sa dolaznim turizmom Svetske Trgovinske Organizacije (prema podacima WTO). Potencijal smeštaja Grčke danas je 670.000 kreveta, raspoređenih u preko 352.000 soba u približno 8.900 hotela. Na većini grčkih ostrva i kopnenog dela Grčke, posetioci takođe mogu da nađu smeštaj u privatnim kućama (sobe za iznajmljivanje) koje rade pod odobrenjem Grčke Nacionalne Turističke Organizacije. Takođe, postoji preko 340 mesta za kampovanje širom zemlje koja nude 30.000 mes
Hios
• Ponudu preporučenih hotela i apartmana na Hiosu pogledajte OVDE . Ostrvo Hios (Chios)  je deo arhipelaga Kikladi, a nalazi se na koordinatama 36°43' N 25°20' E. Poznat je po intenzivnom noćnom životu u kojem možete uživati u rekreativnom centru Milopotas i u luci Ormos . Ipak, pored zabave ostrvo turistima može ponuditi mnoštvo turističkih atrakcija, ali i mirnih i skrovitih mesta. Obala ostrva je kilometarski niz finog, mekog peska, a more je smaragdno zelene boje i izuzetno čisto. Ostrvo Hios drugačije zovu "Makri" ili na srpskom "dugačko", što i zaista jeste, s obzirom da je po veličini 5 ostrvo u Grčkoj. Ostrvo je udalje
Venčаnje u Grčkoj
Grčkа nudi predivаn аmbijent zа Vаše venčаnje, uz neogrаničen izbor prelepih dekoracija i mogućnosti organizacije ovog velikog dana. Promene u zаkonimа u poslednjih nekoliko godinа su omogućile lаkšu proceduru zа venčаnje u Grčkoj tаko dа je venčаti se u Grčkoj ili na nekom prelepom grčkom ostrvu sаdа lаkše nego ikаd. Venčanje i medeni mesec u Grčkoj potpuni je hit poslednjih godina i kako mladenci koji su se upustili u ovakvu avanturu kažu, nezaboravno iskustvo. Za roditelje i užu rodbinu možete obaviti venčanje u crkvi ili opštini i napraviti manji svečani ručak, a pare koje biste potrošili na svadbu, potro&

jumbo prodavnica grcka Objekti

Albumi i slike za: jumbo prodavnica grcka

Utisci za: jumbo prodavnica grcka

Shopping na Tasosu i u Solunu
Za kupoholicare i ljubitelje sopinga Tasos bi mogao biti razocarenje. U svakom mestu ima puno prodavnica, ali mahom kineske robe kao i u Srbiji. Jedina razlika je u tome sto je ista roba znatno skuplja nego kod nas. Ipak u svakom mestu postoji i nekoliko prodavnica malo bolje firmirane robe. U Limenariji se pored plaze nalazi Replay prodavnica, a preko puta marketa Maliatos nalazi se butik u kome mozete naci robu marke Diesel, LeeCooper, Levis, Toi Moi, B&B i slicno. Postoji i butik sportske opr
Ajde malo i o Rodosu
Ajde i ja da napisem nesto o Rodosu. Samo ostrvo je ok, pomalo deluje prljavo, ali kažu da je takva cela Grčka. Ja sam inace u GR bio prvi put. Plaže su super, peščane ili šljunkovite, duge i bez gužve. Većina ljudi iznajmljuje suncobrane i ležaljke, ali to košta par evra pa se nakupi, mi nismo, ali smo izbegavali popodnevno sunce. Inače pogotovo na vetrovitoj strani stalno duva tako da se jačina sunca ni ne primeti i lako izgoriš ili pocrnis za par sati i uz faktor 20. Ali taj veta
Asprovalta letovanje
Posle dugog razmišljanja između Asprovalte i Stavrosa odlučili smo i izabrali Asprovaltu. Imajući informacije preko interneta i agencije, Asprovalta je izgledala lepše, veći je grad i povezana je sa Neo Vrasnom svega 1km. Uplatili smo preko agencije dva dana pre polaska i odlučili ići svojim kolima. Krenuli smo 21.6. uveče i stigli sutradan ujutru u 8h. Kada sam pozvala gđ-u Jelenu vodiča iz agencije, nije se javljala, zato sam ostavila poruku. Sa suprugom smo u međuvremenu prošetal
Kratka priča sa Santorinija
Kao i u poslednjih par godina letnja žega je došla suviše rano pa smo Ana (moja devojka) i ja već negde u maju počeli da razmišljamo o letovanju. Kada smo konačno odlučili da to bude Grčka i jedno malo prelepo ostrvo Santorini naišli su oni klasični problemi koji se kratko i jasno zovu VIZE. Pošto nikako drugačije nismo smislili kako ćemo dobiti vize obratili smo se jednoj maloj slatkoj agenciji koja je mogla da nam obezbedi vize samo na 9 dana pa kad smo se pomirili sa tim odluči
Rodos - Grčki šarm
Drage kolege putnici.... Evo da vam dam par korisnih savjeta ako odlučite putovati na otok Rodos, a savjetujem vam da to učinite što prije. Ja sam na tom famoznom otoku bila prošle godine s prijateljicama i vjerujte mi, ludi provod vam je zagarantiran.Osim za mlade taj otok pruža puno za sve – parove, obitelji s djecom....Nadam se da će moje informacije pomoći mnogima. Kao prvo uzmite hotel na dijelu koji se zove Faliraki beach – tu nema jakih vjetrova, jer se u suprotnom nećete