Objekti po regijama

Kliknite na mapu za prikaz regija

kuce na prodaju grcka

Pretraga:

kuce na prodaju grcka Tekstovi

Cene u Grčkoj
  Cene namirnica               euro Cene u restoranima i kaficima euro  Hleb   0.6-1  Giros  1.80-2.20  Mleko (litar)  1.1-1.6  Suvlaki  1.80-2.50  Jaja (pak. 6 kom.) 0.8   Pica 5.00-12.00  Ulje (litar)  1,6  Roštilj  5.00-14.00  Brašno (kg) 0.6  Riba 6.00-60.00  Šecer (kg) 1&
Najlepše plaže na Kasandri
Album sa slikama plaža pogledajte ovde -  Kassandra plaže .   Opisi mesta i plaža na Kasandri Nea Kalikratia Prva oblast odmarališta na koju ćete naići posle Soluna je Nea Kalikratija , oko 35km južno od aerodroma na dalekoj severozapadnoj obali Kasandre . Nea Kalikratija je veliko odmaralište sa nekoliko dobrih plaža u blizini, od kojih je najpoznatija Vargia koja nosi Plavu Zastavicu. Čini se da se zlatni pesak na Nea Kalikratiji proteže u nedogled. Plaže mesta Nea Kalikratija su krcate ljudima na odmoru i turistima, ali ima mesta sa manje gužve duž obale i do većine je lako doći. Najduži potez peska je Geopon
Halkidiki - Sitonija
* Opise plaža na Sitoniji pogledajte ovde - Najlepše plaže na Sitoniji * Pogledajte album sa slikama plaža na Sitoniji - Sitonija plaže I deo i Sitonija plaže II deo         Sitonija Sitonija je park Halkidikija gde ljubitelji tišine i zelenila traže utočište. Obala je duga više od 300 kilometara i okružuje tri planine – Meliton, Peklaru i Itamos. Tu se mogu videti živopisne male luke, brojna ribarska sela, usamljene plaže i nestvarni kolorit različitih boja. SITONIJA je srednje poluostrvo Halkidikija i daleko je manje razvijeno od komercijalnije Ka
Naksos
• Ponudu preporučenih hotela i apartmana na Naksosu pogledajte OVDE . Ovo je najveće ostrvo Kiklada i nalazi se skoro u samoj sredini Egejskog mora. Naksos vrvi od prelepih, beskrajno dugačkih plaža sa kristalno čistom vodom. Disko barove možete naći čak i na nekim plažama na kojima se skuplja puno ljudi. I upravo prelepe peščane plaže, ali i brojni spomenici kao i slikovita sela privlače veliki broj turista svake godine. Naksos ima prijatniju klimu nego ostrva u okruženju, jer je velike površine. Najviši vrh Zevs je na 1.000 metara, što privlači oblake pa su padavine češće, a vazduh manje vreo. Prema grčkoj mitolog
Saveti i upozorenja !
Šumski požari Šumski požari su relativno česti za vreme vrelih i suvih grčkih leta. Posetioci treba da budu svesni da visoke temperature u letnjim mesecima (jun-avgust) mogu da izazovu šumske požare, koji mogu da dovedu do ozbiljnog zagađenja i pojave letećeg pepela. Molimo Vas da povedete računa kada posećujete šumske oblasti ili se vozite kroz njih; pobrinite se da opušci budu dobro ugašeni i pažljivo bačeni, ne palite roštilj i ne ostavljajte bilo kakvo đubre za sobom, naročito ne prazne boce.   Krajem avgusta 2007, vrlo visoke temperature i jaki vetrovi u Grčkoj doveli su do velikog širenja i ozbiljnih &s

kuce na prodaju grcka Objekti

Albumi i slike za: kuce na prodaju grcka

Utisci za: kuce na prodaju grcka

Grčka - ostrvo Simi
Svaki od ljubitelja grčkih ostrva ima svog favorita. Za neke su to mali Paksos ili Itaka u Jonskom moru, za neke ostrva sa divnim plažama kao Skijatos i Alonisos, dok neki vole isključivo lepotu okoline, Na primer Santorini, Skopelos ili Simi. Simi? Pitate se gde je to? Jedna od ključnih karakteristika koje (po ekspertima za odmor u Grčkoj), ostrvo mora da ima, jeste u stvari ono što ne sme da ima. A to je aerodrom. Dakle bez direktnih letova. Simi ispunjava taj uslov. Najbliži aerodrom
Naše iskustvo Leptokarija
Posle kraćih konsultacija rešismo da krenemo put Leptokarije. Na odluku je najviše uticala dužina putovanja, odnosno, da put traje što kraće (obzirom da smo putovali autobusom) i da u odabranom mestu imamo sve što bi nam eventualno bilo potrebno, opet zbog toga što ne idemo svojim autom. U tom slučaju, najbliže destinacije su u Solunskoj i Olimpskoj regiji, a kako smo prvu obišli prošlog leta, lako smo odlučili. Uvek me najviše brine putovanje, ipak 600 km, mahom auto-putem, sa
Asprovalta letovanje
Posle dugog razmišljanja između Asprovalte i Stavrosa odlučili smo i izabrali Asprovaltu. Imajući informacije preko interneta i agencije, Asprovalta je izgledala lepše, veći je grad i povezana je sa Neo Vrasnom svega 1km. Uplatili smo preko agencije dva dana pre polaska i odlučili ići svojim kolima. Krenuli smo 21.6. uveče i stigli sutradan ujutru u 8h. Kada sam pozvala gđ-u Jelenu vodiča iz agencije, nije se javljala, zato sam ostavila poruku. Sa suprugom smo u međuvremenu prošetal
Krit
Ostrvo je zaista čudno, priroda je DIVLJA, kako ja to volim da kažem.Za ceo svoj skromni život, a putovala sam dosta, nisam uspela da vidim uživo rakuna npr. Izgleda STRAŠNO, malo je manji od vuka, ali ima jače zube. Videla sam i kornjaču veličine televizora u boji. Mislila sam da takve žive samo na Galapagosu...Ptice sa kljunom dužim od tela...... Meštani su posebni. Imaju mnogo vrlina, ali i kao svaki drugi ljudski stvor i mana. Pored prirodnih lepota, užasno su važne i te k
Kratka priča sa Santorinija
Kao i u poslednjih par godina letnja žega je došla suviše rano pa smo Ana (moja devojka) i ja već negde u maju počeli da razmišljamo o letovanju. Kada smo konačno odlučili da to bude Grčka i jedno malo prelepo ostrvo Santorini naišli su oni klasični problemi koji se kratko i jasno zovu VIZE. Pošto nikako drugačije nismo smislili kako ćemo dobiti vize obratili smo se jednoj maloj slatkoj agenciji koja je mogla da nam obezbedi vize samo na 9 dana pa kad smo se pomirili sa tim odluči

kilometraza beograd zakintos maapa objekata lidl u gr%c4%8dkoj peter%27s kehagia appartment villa kotopodi lefkada ouzo recept kampovi amuljani variko perfokori alia palace perf krf plaže magdaa nea plagia slike dugorocna vremenska progno2014 avgust mesecza za grcku jorgos-sarti annas studio vreme pefki bungalovi na sitoniji perforhori svi zenski manastiri u grckoj vila adriana neos marmaras stella house temperature grcka kakvo je vreme u grckoj aristoteles hotel resort zakintos laganas mavra sivola askamnia pinelopi studio pefkohori