kopaonik Sobe
Objekti po regijama

Kliknite na mapu za prikaz regija

letnjikovci od drveta

Pretraga:

letnjikovci od drveta Tekstovi

Najlepše plaže na Kasandri
Album sa slikama plaža pogledajte ovde -  Kassandra plaže .   Opisi mesta i plaža na Kasandri Nea Kalikratia Prva oblast odmarališta na koju ćete naići posle Soluna je Nea Kalikratija , oko 35km južno od aerodroma na dalekoj severozapadnoj obali Kasandre . Nea Kalikratija je veliko odmaralište sa nekoliko dobrih plaža u blizini, od kojih je najpoznatija Vargia koja nosi Plavu Zastavicu. Čini se da se zlatni pesak na Nea Kalikratiji proteže u nedogled. Plaže mesta Nea Kalikratija su krcate ljudima na odmoru i turistima, ali ima mesta sa manje gužve duž obale i do većine je lako doći. Najduži potez peska je Geopon
Pelion (Pilion)
• Ponudu preporučenih hotela i apartmana u Tesaliji pogledajte OVDE . Pilion ili Pelion  je planina koja se nalazi u jugoistočnom delu Tesalije u centralnoj Grčkoj. Smeštena je između Atine i Soluna, a u njenoj blizini nalazi se i grad Volos . Ovo je jedno od najlepših mesta Grčke koje predstavlja kombinaciju mora i planine. Odmor proveden na Pilionu biće sigurno nezaboravan, bilo da je u pitanju leto ili zima. U vreme letnjih meseci, rajska lepota plaže, nesagledive zelene površine i očuvana priroda, predivno more, ostavljaju bez daha i učiniće vaš provod nezaboravnim. Ali, i za vreme zime, ova prelepa planina i njene snežne
Alonisos
• Ponudu preporučenih hotela i apartmana na Alonisosu pogledajte OVDE . • Foto album sa slikama Alonisa pogledajte OVDE . Alonisos je manje posećeno grčko ostrvo u lancu Sporada koje se nalazi na istočnoj obali grčkog kopna. Nasuprot svom bučnom komšiji Skijatosu, Alonisos poseduje mirnu i relaksirajuću atmosferu punu tradicionalnog grčkog šarma. Ostrvo Alonisos je na početku izbeglo masovni turizam, ali kako sve više turista otkriva mnogobrojne atrakcije tako se primećuju i promene. Renovirani putevi vode direktno na plaže Alonisosa, mnogo lakše nego ranije. More oko Alonisosa je prelepo i najčistije u Me

letnjikovci od drveta Objekti

Utisci za: letnjikovci od drveta

Nea Flogita
Evo i ja da ispricam moj dozivljaj u Nea Flogiti. Samo da napomenem da sam prvi put presao granicu i da nikada nisam bio ni na jednom moru sem crnogorskom. Pocetkom maja sam se preko mail-a dogovorio sa vlasnikom Sidi Beach hotela, g.Kostasom, za dve sobe, za petoclanu i cetvoroclanu porodicu. Izbegavao sam agencije zbog monstruoznih troskova a nisam bas bio hrabar i spreman da se upustim na "nevidjeno". Po dogovoru dosli smo 10.08 i gazda nas je sacekao u dvoristu. Problem koji moze da se
Sveta Gora Atos
Konacno smo posle niza godina letovanja u Grckoj uspeli da odemo na krstarenje oko Svete Gore, tacnije samo zapadnom stranom poluostrva. Zbog jakih struja, velikih talasa i ostrih stena nije dozvoljeno krstaranje turistickim brodovima istocnom stranom Svete Gore. Dan za secanje! Plovili smo brodom dva i po sata duz zvanicne morske granicne linije razdvajanja koja se nalazi na 500 metara od obale Svete Gore. Videli smo osam od ukupno 20 manastira, koji se nalaze na samoj obali ili gore u stena
Asprovalta letovanje
Posle dugog razmišljanja između Asprovalte i Stavrosa odlučili smo i izabrali Asprovaltu. Imajući informacije preko interneta i agencije, Asprovalta je izgledala lepše, veći je grad i povezana je sa Neo Vrasnom svega 1km. Uplatili smo preko agencije dva dana pre polaska i odlučili ići svojim kolima. Krenuli smo 21.6. uveče i stigli sutradan ujutru u 8h. Kada sam pozvala gđ-u Jelenu vodiča iz agencije, nije se javljala, zato sam ostavila poruku. Sa suprugom smo u međuvremenu prošetal

ninos on the beach temperatura mora grcka jul sivota vreme za grcku za jun 2012 galini polihrono v remenska prognoza za 15 dana halkidiki mythos bungalows soping supermarket dia in asprovalta aleksan tsampika nei pori disionis iznajmljivanje stanova u grckoj%2c atina kakvo je mesto iksija rodos pargapretra%c5%bei pachis beach iznajmljivanje ku%c4%87a na lefkadi village mare hotel vila odissya paralia elsa polihrono ranbow leptokaria aqua park telefonski imenik grcke katarina peters grill grcka pefkohori plaza %3a akrathos houses skotina apartmani dinisus informacija za voznju skutera na vodi povratak iz grcke vila bacikas gde se tacno nalazi