Ovog leta sam ponovo letovala u Pargi u avgustu. Prvi put sam bila 2015. godine u septembru. Aranžman me je koštao 240 evra. Krenula sam da ga odplaćujem od januara meseca. Putovala sam preko agencije Argus tours. Sve pohvale za vodiča pratioca i vozače.

Krenuli smo 31. jula u 15h. Svratili smo u Kragujevac i Niš da pokupimo i ostale putnike. Nije bilo gužvi na izlasku iz Srbije. Brzo smo prošli i Makedoniju. U Grčku smo stigli u ranim jutarnjim časovima. Negde oko pola 9 smo već bili u Pargi. Bila sam smeštena u vili Avdikos kao i te 2015. godine. Sobe nam još uvek nisu bile spremljene. Čekali smo do podneva. Prošetala sam gradom i sela da popijem kafu. Pila sam grčku kafu koja je u stvari ista kao naša. Platila sam je 2,5 evra.

Hranu sam nosula iz Srbije. U Pargi sam kupila samo flaširanu vodu, jaja, mleko, jogurt. Cene su iste kao i kod nas. Jedino im je hleb jako skup. Rezani hleb (oko 30 parćića ima unutra) je oko 2 evra. Nisam jela po restoranima. Ali cene koje sam videla su iste kao i kod nas.

Kreću se oko 15 evra u proseku za jednu osobu da pojede i popije nešto. Postoji jedan super bar koji se zove Blue bar i u kome možete da popijete sjajne koktele. Cene su između 5 i 8 evra.

Imaju pijacu u centru grada koja radi ponedeljkom i petkom od 6 ujutru pa do podneva čini mi se. Išla sam oba puta i za 5 evra nakupovala sam puno voća i povrća.

Pijaca u Pargi

Tu u centru se nalazi glavna crkva i škola. Inače Parga je puna malih crkvica. Ima puno uskih uličica koje sve vode ka glavnom šetalištu, ka Sidru.

Uglavnom sam bila na plaži Valtos, s obzirom da je moja vila Avdikos bila okrenuta prema toj plaži. Našla sam prečicu do plaže. Tako da sam 5 minuta od momenta kada izađem iz vile bila na plaži. Cena za dve ležaljke i suncobran je 8 evra. Nemate piće uključeno u tu cenu.

Valtos plaža

Jednom sam bila i na gradskoj plaži koja se zove Krioneri. Tu sam platila dve ležaljke i suncobran 10 evra. Nemate takođe piće uključeno u tu cenu. Postoji još jedna plaža Pizo Krioneri i Lihnos. Nisam bila tamo. Znam da do Lihnosa možete da uzmete taksi ili da idete brodićem.

Nisam išla ni na izlete. Meni su bili skupi. Izlet do Albanije je bio 40 evra. Izlet do ostrva Paxos i Antipaxos je bio 20 evra. Ali tu plaćate samo 20 evra brodić koji vas vozi. Izlet u grčka sela je takođe bio 40 evra. Izlet na Jonska ostrva je bio 35 evra. Izlet na Krf i posete ostrvu Vido i gradu Krfu je bio isto 35 evra.

Imaju puno radnjica – suvenirnica. Parga je sva brdovita i u stepenicama. Ne preporučujem roditeljima sa bebama i decom da dođu. Bilo je puno parova i baš je i predviđena za mlade koji su željni avanture. Možete da iznajmite pedalinu, možete da skijate na vodi, da idete na paraglajding, da surfujete na dasci. Ima raznih sadržaja. Za svakog po nešto.

Obavezno obiđite i tvrđavu. Imate i jedan jako lep kafić sa kog se vidi deo Parge i plaža Krioneri. Sa plaže Krioneri možete da preplivate na jedno malo ostrvo na kome se nalaze dve crkvice. U jednoj toj većoj crkvi se obavljanju venčanja.

Tako da vam svima od srca preporučujem Pargu. Uživaćete i nećete se pokajati.

Autor: Ena Todorović

Napiši komentar
1983 marija   06/09/2018
ovog leta sam i ja bila u Pargi...slazem se sa vecinom informacija, osim sa cenama...namirnice, koje su mene zanimale, bile su znatno skuplje, nego kod nas...kada sam ja bila, pica, srednje celicine, nije bila ispod 8evra. Pivo toceno 4 evra....o suvenirima da ne pricam...ja sam takodje nosila hranu i kupovala samo vodu i voce...ali sam se divno provela, zato sto je Parga ocaravajuca...bas kako je i napisano u tekstu...ne morate da placate skupe izlete, dovoljno je da obilazite Pargu, tvrdjavu, izlet vozicem do vodopada i mlina i bice vam divno...ja nisam ljubitelj peska i kupala sam se na dve pomebute gradske plaze, koje su odlicne, more cisto, a i pomenuto istrvce preko puta ima malu plazu...u svakom slucaju, poput autora teksta, takodje toplo preporucujem Pargu kao destinaciju za letovanje, necete se pokajati
1988 Sonja Kaludjerovic   06/09/2018
Upravo sam u Pargi . I ja sam ovde boravila pre 4 godine u julu . Pocetkom jula . Put busom jeste dug ali Parga vredi . Strmoglavi grad koji ni u 3d animaciji neta ne shvatis dok ne dodjes . Smatram stetom sto nase agencije ne bookiraju apartmane na lepim lokacjima sa pogledom . Ono sto me je tada i sada iznenadilo jeste izvesna skupoca . Mesto gde platis lezaljku npr Gradska Krioneri plaza i plus frape voda itd . Jer bolji hoteli za strance imaju dogovor da prve lezaljke su rezervisane . Ne smatram izlete preskupim jer Paxi i Antipaxi ostrvxa tzv Grcke Karibe samo najblize odavde mozete obici za 20 eura . Plaza Sarakiniko do koje moze putem 7 km ili brodicem je jedna od najplaza Jonske obale . ( letovala sam i na Krfu Lefkafi Kefaloniji Zakyntosu Skiatosu Santoriniju) . Mislim da sam obisla dosta ali evo Pargi se vracam . Otvoreni su super hoteli Irida boutiqu sa infinity pool jakuzzijima i pogledom na Pargu i Sv panagiju . Imaju i Club Meditwraneo iznad Valtos pkaze blizu Kastro tvrdjave . Zato Parga jeste skupa . Ima nesto od Positana italihe . Ima charma Nice .. Ima guzve i grcke tipicne( giros pita 2 eura . Velika grcka sakata 6 eura na lepom mestu . Bkue bar i Sail in jazz kafe pristupacni . Jeste strma evo septrmbar a guzva ali podnosljiva . Apoteke jrenu oko 18 .30 sa rade . Nije ok . Neke usluge su skuplje od ostrva ( frizer ) Nema u svim apartnanima fena . Steta . Ali Crkvice koje su otvorene stalno mame . Pekare ima dosta i nihe bas sve tako ukusno . Tj novac u Pargi se brzo trosi . Nije to mesto za shoping . Parga ima specificnost i lepa je ko hoce odavde mote i do Krfa i do Lefkade . Reka Asheton je divna . Knjizara na setalistu uz chic bistroe . Parga nami da slikate . Sa plivate .. I evo vracamo joj se

Najčitaniji tekstovi na našem sajtu