Utisci sa letovanja na Kritu... by Milan
21/07/2016 Tekst ažuriran 14/11/2016 Iskustva 1

Posle par godina na letovanjima sa suprugom po apartmanima, resili smo da nam je ipak potrebno nesto malo opustenije u smislu hrane, jer prvi put idemo sa detetom na more. Nasli smo aranzman preko agencije za 1.500e za nas troje (dete od 2 ipo godine, sa svojim mestom u avionu), hotel Rethymno village, Rethymno, Krit. Generalno nikada nisam bio ljubitelj hotela, a pogotovo sa ovim tipom usluge, jer ne volim da zavisimod jednog mesta ali sta je tu je, dete ipak menja zivotne navike.

Doleteli smo na Krit, posle sat vremena voznje smo bili u hotelu, prvi utisak je bio "Prelepo". Usli smo u sobu, nista spektakularno, delimican miris vlage, ali nista na sta nismo navikli kada su primorska mesta u pitanju. Na sajtu agencije i hotela je stajalo da je najbliza plaza 150m od hotela, ne mogu Vam opisati moju srecu kada smo krenuli prvi put na plazu i videli da je najbliza plaza udaljena samo maksimalno 80m od hotela.

U hotelu se doplacuje klima 5e po danu, prvi dan tj. noc smo resili da vidimo da li nam je potrebna, ispostavilo se da nismo apsolutno imali potrebe za klimom svo vreme boravka. Internet u hotelu je bio besplatan, oko recepcije je radio besprakorno, u sobi (bila je relativno blizu recepcije) je uglavnom funkcionisao ok. Usluga all inclusive je po mom misljenju bila vise nego dobra, hrana se svodili na 2-3 vrste mesa za rucak, paste sa 2 vrste preliva, gomila salata i kojekakvih slatkisa i voca, osoblje vise nego usluzno u stalno nasmejano. Sto se tice pica, postoji bar na bazenu koji je odmah pored sale za rucavanje, preko dana je samoposluzivanje, tocilica sa bar 10 razlicitih vrsta pica, sokovi, voda, vina, pivo (Mythos)..., popodne izbace flase od 2l sa Ouzom, Brandy-jem i Votkom, znaci sve se svodi na samoposluzenje sa obavestenjem da nije dozvoljeno tocenje u flase i nosenje u sobe (niko nije pravio problem za nosenje, svi su konstantno tocili cak i u flase od 2l, da im se nadje...).

Pozicija hotela je takva da se nalazi blizu pomenute plaze, ali je plaza par kilometara dugacka tako da ima prilaza "istoj" plazi na vise mesta, ali je generalno sadrzaj drugaciji.

Plaza je pescana, ima pojas sljunka na tipa 2m od ulaska u vodu i veceg kamenja kada se udje u vodu na 2m, recimo da je sto dalja plaza od hotela manje tog istog kamenja u vodi. Delimican problem na Kritu su talasi, na svakoj plazi su jasno istaknute zastavice, mi smo imali poslednja dva dana crvenu, jer su bili malo veci talasi mada ni tu nisu uskladjeni (prvi dan je bila crvena na plazi gde smo bili a 50m dalje zuta, talasi recimo 1m, dete od 2 godine uzivalo u plicaku).

Cene za 2 lezaljke i suncobran su 4-5e, na najblizoj plazi 4e, na prvoj sledecoj 5e, ali kada im kazete iz kog hotela ste daju za 4, jer se jako nepodnose medjusobno, internet na plazi je u toj ceni ali nije bas sjajan.

Kada se izadje iz hotela na obe strane je setaliste sa mnostvom radnji, restorana..., ali ima sa obe strane 50-100m cistine.

Do Rethymna ima oko 6km, taxi je 12e, bus klimatizovan koji staje ispred hotela je 2e.

Iznajmili smo c2, 25e po danu i obisli par plaza koje su savrsene, naravno najlepsa i nikako je ne treba preskociti, Elafonisi, na oko sat vremena voznje kroz planine i uske puteve ali nestvarno lepa. Posto nam je ovo bio drugi put na Kritu nismo imali potrebu da gubimo vreme na obilaske drugih regija, ali realno je Krit ostrvo na kojem se spaja istorija sa prelepim plazama i bukvalno prirodnim oazama u sred ostrva.

Samo reda velicine podatak da je Krit veci od Vojvodine i da ima da ponudi za svaciji ukus mnogo, od provoda u Hersonisosu, istorijskih i arheoloskih nalazista do prelepih plaza bilo da volite pescane, stenovite ili kakve god, ne postoji neko ko ne moze da nadje potpuni uzitak na Kritu...

Milan

Napiši komentar
29 Ivana Stankovic   14/09/2016
Sestra i ja smo prosle godine letovale na Kritu, cena letovanja je bila za nas dve veca nego vasa stim da smo imale samo dorucak, mogu slobodno reci da je letovanje kao iz nocne more, doputovali avionom u 6h ujutru usli u sobe tek u 14h, vlaga nenormalna, u nasem delom plaze 0, restorani blago receno preskupi, sve sto smo naveli da zelimo u agenciji pri prezervaciji nije ispostovano, klimu smo dodatno placali 7eur po dana jer nije moguce opstati bez nje, povratak je tek nocna mora, morali smo izaci u 9h ujutru iz soba a let nam je bio u 1h, vecina ugostitelja jako lose vlada engleskim, sve u svemu jedno od mesta na koje nikada vise necu otici

Najčitaniji tekstovi na našem sajtu