Blog

Alexandroupolis utisci... by Andjeloo

Pre nego što sam uplatio letovanje bezuspešno sam pokušavao da pronađem na forumima nečije iskustvo vezano za ovo letovalište. Privučen samo i isključivo CENOM odlučio…

Leptokaria, vila Finikas... nezadovoljni smeštajem... by Letopis

Pre par dana vratili smo se sa letovanja u Leptokariji. Pošto ovde već ima dovoljno utisaka o samom mestu, plažama itd., ja ću predstaviti naš smeštaj kojim smo totalno nezadovoljni.…

Drumski prevaranti na putevima u Grčkoj

S obzirom da smo u poslednjih nekoliko nedelja dobili više napomena naših turista o tzv. "drumskim prevarantima" na putevima u Grčkoj i da je ova pojava poprimila prilično ozbiljne…

HANIOTI - jako loše iskustvo... by Limbo22222

HANIOTI jul 2016.  Isli smo preko agencije i jako smo nezadovoljni. Put do Haniotia je trajao 16 sati, sto je zaista previse. Svaku informaciju koju smo dobili je bila netacna. Kada smo stigli, informativni…

Kokkino Nero - utisci sa letovanja... by Violeta Obradović

Kokkino Nero je jedno prelepo, predivno mesto u oblasti Larise. Jeste malo i mirno, ima dve prodavnice, dva kafica, tri restorana, jedan klub - diskoteku, dve pekare, jednu mesaru i pijacu uz put. A sta…

Nea Kalikratia - Vila Dora... loše iskustvo... by Djukas

Ne znam od cega bih pre krenuo da pisem da li o samoj vili Dora ili o mestu. Agencija M....t tours - Novi Sad. Kao prvo jedino sto je pohvalno za ovu vilu je velika terasa i pogled na more kao i sama…

Pefkohori 2016 vila Chrysana

Letovanje preko agencija B.T. i A.T. ni slučajno, loše iskustvo boravka u vili Chrysana, Pefkohori.   Vodič koja nas je dočekala jedva da nas je obišla, neprofesionalna, ne odaziva…

Utisci sa letovanja na Kritu... by Milan

Posle par godina na letovanjima sa suprugom po apartmanima, resili smo da nam je ipak potrebno nesto malo opustenije u smislu hrane, jer prvi put idemo sa detetom na more. Nasli smo aranzman preko agencije…

Kefalonija letovanje... by Anchi86

Dragi prijatelji, podelila bih sa vama utiske sa letovanja na Kefaloniji. Jul 2016. Malo je reci da sam odusevljena!  Do sada sam posetila Zakintos, Skijatos i Jerisos. Kefalonija je za mene najlepse…

Ne baš sjajni utisci sa letovanja na Rodosu... Milan Č.

Postovani, Posto letujem vec godinama u nazad iskljucivo u nama prijateljskoj zemlji hteo bih sa Vama da podelim utisak sa poslednjeg putovanja. Posle obilaska Krfa, Krita, Zakintosa, Leptokarije... dosao…

Pefki Evia - razlog više zašto volim Grčku... by Marija

Vreme boravka od 21. juna do 1. jula 2016 godine. Prvo što ću reći da me je Pefki kao mesto oduševio uskim ulicama punim cveća i da me je podsetio na Italiju.  Putovali smo autobusom…

Mere predostrožnosti od krađe u grčkim letovalištima

S obzirom na nedavne incidente u nekim od letovališta u Grčkoj u kome su dve porodice srpskih turista pokradene tokom noći, osećamo obavezu da vas informišemo kako da se zaštitite…

Međunarodna vozačka dozvola za Grčku više nije potrebna

Srećni smo što možemo da vas obavestimo da od septembra 2016. godine za Grčku više NIJE obavezna međunarodna vozačka dozvola i da ćete od ove godine imati bar taj jedan trošak…

Sarti u maju - i nije tako loše... Javorka Filipovic

Kad god smo letovali ili putovali van zemlje bilo je to u najtoplijim letnjim mesecima kad su i gužve najveće. A onda, nagrada koju sam dobila u konkursu jedne agencije, preokrenula je naše planove…

Pogled na Lefkadu koji oduzima dah

Ne pokušavajte da idete kolima do nje ukoliko nemate dobar "želudac" za put iznad provalije koji deluje kao da njim vozilo nije prošlo zadnjih 5 godina, sa lakat krivinama i velikim…