Utisci sa letovanja: Pefkohori razočarenje
31/03/2017 Tekst ažuriran 10/11/2020 Iskustva 21

Davno sam bila dete, ta letovanja po hrvatskom primorju su za mene bila nezaboravna i dalje su. Nikada nisam letovala u Grčkoj, do pre par godina kada mi se ukazala slučajno prilika da otputujem na Sitoniju. Zato ko je ikada proveo deo kao ja naveden na početku teksta, može računati na uživanje koje podseća... i vraća te na takva mesta. Pa da prepričam... :-) I pokušam da približim iz svog iskustva, uživanje kakvo svi zaslužuju.

Mnogo puta sam slušala od ljudi iz okruženja o njihovim letovanjima po Grčkoj sa raznih mesta utiske. Te ljude, koje ja poznajem, bili su po raznim ostrvima. Kažu svi jednom rečju prelepo. Jedino za Rodos sam čula da nije baš čista voda i da često duva vetar. Svi drugi kompletni utisci od smeštaja hrane plaža su uvek bili pozitivni.

Moje letovanje davne 2008. na Sitoniji je bilo čarobno, plaže sa najfinijim peskom bele boje čisto uredno sve na usluzi oko vas. Smešteni u neposredoj blizini mora. Plaža Orange beach je mesto na kom bi mogli što bi se reklo i svih 10 dana da spavate :-) za svaku preporuku.

Za sve ljubitelje pravog uživanja u kristalnoj vodi miru, suncu prelepoj plaži. Usluga i sam smeštaj, ljubaznost od strane ugostitelja na koju možete da računate. Cene su pristupačne naravno za svaki džep. Opet bih se vratila tom mestu, jednostavno pleni. Kao što sam na početku rekla svako ima svoju priču i način uživanja. Ali ovo je mesto na koje ćete se rado vraćati, i nikada se nećete postideti ako ga preporučite bilo kome.

A sad nažalost čisto i poređenja radi, mada tu komparacija ne postoji ni u snu... Jedna priča takođe lična o mestu koje mi se ne dopada. Halkidiki mi nije lepo. Preciznije... Pefkohori... Jeste da je nagrada upravo to ostrvo, ali moje iskustvo iz Pefkohorija je užasno. Letovala sam sa dečkom sadašnjim mužem :-) Od agencije smo tražili mesto mirno sa dugim plažama, ne bih želela da Vas davim kako sam se upecala da poverujemo u izbor baš tog mesta, ali to njihova veština. Nažalost uz nagovor od agenta da je to pravo mesto za nas odmor poverujemo platimo, krenemo, stignemo.

Smeštaj prljav, a nov, na 400 m od mora uz neke uske ulice pa sve uzbrdo. Sećam se neki hotel je bio još tri ulice iznad nas :-o tek ti jadni ljudi šta su dobili. Ko bi slutio da se hotel nalazi u šipražju sa sve bazenom. Od mora kilometar :-( bliži nam je bio hotelski bazen nego samo more. Plaže uske ko na pregledu za žene (uz izvinjenje za objašnjenje). Dece i baba koliko želite. Vriska galama ceo dan. Voda u moru jeste čista. Vašar uveče, ma ludilo kakav provod za dvoje mladih.

Sada i kad imam dete, verujte mi ne bih ga tamo odvela, prosto... loše iskustvo i ne sviđa mi se mesto. Ništa posebno :-/  Nije nas mrzelo obišli smo ceo prvi prst, kako ga zovu. Ali talasi u susednom mestu su takođe bili užasni, bez hlada po plažama osim suncobrana koji važe za goste vila uz plažu. A mi ne mrzeći nas, uputimo se u sledeće mesto s druge strane ostrva, neko ribarsko u razvoju ni ne sećam se kako se zove.

Magistralni put jedan jedini koji vas vodi od mesta do mesta, a sve isto ili bar slično. Tada se skreće sa tog puta glavnog  na neki uži, kojim niko ne ide.

I eto nas sa druge strane prvog prsta dve tezge nekih balona. Market sa leve strane, plaža centralna, napuštena barka, niko se ne kupa. Ima gostiju kažu u izgradnji su i u razvoju... u restoranu takođe, ali u tom restoranu ne želite da jedete. Sve u svemu prvi prst je katastrofalan za moj ukus. Ali ima ljudi i dalje od kojih čujem da su zadovoljni vode decu opet bi itd...

Zato srećom postoji toliko mesta, pa možemo da biramo ako smo u prilici. A jesmo! Postoji niz dobrih smeštaja i agenata koji znaju svoj posao. Ne mislim na novac, on jeste presudan, ali ne uvek, jer znam da i skromno ume da bude lepo.

Srećan put u svim pravcima :-)

Marijana Miljković

Napiši komentar
1005 Miroslava Sekulic   16/06/2017
Mi smo letovali prosle godine u Haniotiju, hotel na samoj plazi, plaza cista ,toplo more, blizu centra. Ove godine idemo ponovo na isto mesto. Deca su zadovoljna a i mi
1013 Natalija   16/06/2017
U Pefkohoriju letujem dugih 10 godina, sto ti objasnjava da sam odusevljena! More bistro, plavo, plaze siroke, sa savrsenim peskom, ljudi gostoprimljivi. Medjutim, sto se tice prljavog smestaja, u pravu si, u mnogim apartmanima ume da bude prljavo, ali postoje i oni gde je higijena, zaista, na zavidnom nivou. U Pefkohoriju letuju uzrasti od 3 do 103 godine. Sto nam dokazuje da ima ponesto za svakoga. Promenada pored mora za starije, a za decu bezbroj animacija. Za mladje su tu kafici i restorani, a sve je to nevazno ako si sa pravim drustvom. Cini mi se da ti volis neka mirna mesta, preporucujem Tasos, mnogi ne delimo isto misljenje, jer prosto ume da bude dosadno. Ja nisam jedna od onih osoba koja na odmor ide da lezi i pliva, ja volim aktivan odmor. Slozila bih se vezano za Sitoniju i lepote koju nude plaze. A za Pefkohori kriva je i agencija, medjutim svako mesto ima svoju čar koju si tri trebala da se potrudis da pronadjes. Sve najbolje!
1014 Ivan Ciric   16/06/2017
Sto se tice Pefkohorija takodje ga ne volim. Ali tvoj komentar da ste bili daleko od plaze...., da na Sitoniji, odnosno na Orange bich ste verovatno bili smesteni u vili na samoj plazi.
1015 Helena   16/06/2017
Ne bih se slozila da je prvi prst tj. Kasandra tako los. Mestasca su preslatka, ima za svakoga po nesto od sadrzaja. Po mom misljenju Pefkohori je upravo za mlade jer ima mesta i za izlaske a plaza je dosta siroka tako da ne znam na koji deo plaze si ti isla. Polihrono je npr. mirnije mesto, vise za porodice i starije, plaza je uza ali je voda jako cista cak su ljudi vidjali i delfine blizu obale. Sto se Haniotija tice on mi je omiljen. Doduse vise mi se svidjao dok je trg bio sav u drvecu, bilo je pomorandzi, limuna, nara, prelepo. Sad je malo drugacije ali je plaza i dalje odlicna kao i cisto i toplo more. A da, nedaleko od Pefkohorija je plaza Ksenija koja je fenomenalna. Sve u svemu jako me cudi tako negativno iskustvo.
1017 Biljana Milisav   17/06/2017
Meni je Grcka prelepa a plaze i cisto more da ne spominjem. Bila sam 2015 u Pefkohoriju fantasticno se provela k prelepa plaza Ksenija. Neznam gde ova gospodja bila ali esto je super. Cene pristupacne za sve uzraste pogodan za odmor
1019 Lazarevic predrag   17/06/2017
Kada neko hoce da bude sam na plazi i da mu niko ne smeta, trebao bi da ide na neko pusto ostrvo , i kao drugo uvek ce se naci specificne osobe koje nisu nikad zadovoljne ...
1020 Jasmina Mijić   17/06/2017
Porodično letujemo u Grčkoj poslednjih 9 godina.Obišli smo prvi i drugi prst.Bilo je svakakvog smeštaja što zavisi od agencija koje vam nude svašta...Zato, poslednjih par godina pronalazimo smeštaj sami preko sajta Grčka info i prezadovoljni smo.Plaža ima za svačiji ukus ...lično ne volimo gužve pa nam iz tog razloga Posidi jako odgovara...Inače, i ove kao i poslednje tri godine letujemo u mestu koje se zove Nea Skioni - prelepo ribarsko mesto sa puno parking mesta i bez gužve...
1022 cvetanka Božović   18/06/2017
Ja neznam gde je ova Marijana bila u Pefkohoriju, ali ovo nije tačno, mi smo sada došli iz Pefkohorija, zavisi šta traži, morala bi više da obrati pažnju i da se uputi u pravu agenciju, inače Pefkohori je super Hotel "Petridis" posebno
1079 Marija Petrovic   09/07/2017
Letujemo po prvi put u Nea Rodi preko agencije "......". Ovo je bruka I sramota. Omanji studio nazivaju apartmanom. Kreveti propali duseci moraju na pod. Sobicak mali nema mesta ni za jednog a kamoli za troje. Cista prevara. Ne dozvolite da vas varaju kao sto smo mi prevareni I obmanuti.
1182 Lav   10/08/2017
Pefkohori Vila Sofija1 NEMA OSNOVNE USLOVE! Nema vodu!
1270 nada   14/10/2017
U septembru smo bili u Pefkoforiju,studio Korali blizu plaže i sa svojim bazenom. Mesto pruža mogućnosti za sve generacije, plažaje dugačka sa različitim sadržajima. Izleti u okolna mesta i na druge plaže su organizovani,. kao i krstarenja. Za izlazak je možda uveče lepše u Haniotiju, do kojeg smo se prošetali,a ima i lokalna autobuska linija za pasivne. Ono što definitivno treba zameriti je nedostatak tuševa i kabina za presvlačenje, a imajući u vidu da je na većem delu plaže mobilijar restorana i broj gostiju, opštinske vlasti su to morale regulisati.
1314 Dejan   20/12/2017
Letujem deset godina u Grckoj, more bistro, ljudi gostoprimljivi. Medjutim, sto se tice vile "Adonis" u Pefkohoriju, vodite racuna da izbegavate ovaj smestaj, gazda neljubazan, drzak,prljavstina u smestaju, dok ste u toaletu voda vam curi niz nogu. Sto na terasi pokrivljen. Da nebi doziveli neprijatnosti, izbegavajte ovu vilu.
1655 Nancy   29/05/2018
Kada neko hoce sam sebi da pokvari odmor uspece to i na pr. Tajlandu ...dovoljno je samo uskladiti zelje i mogucnosti i odmor gde god bio bice savrsen .
1941 Slobodan Tošić   12/08/2018
Očigledno da je za Vas nije ovo mesto, ali zato ne znači da je loše. Daleko od toga, Pefkohori je predivan.
1976 Milica   31/08/2018
Pefkohori i obliznja mesta su slatki I sasvim pristojni. Vila Corali 1 je uzasno strokava. Preko Travelland-a nikada vise.
2002 Radovanka   20/09/2018
Upravo se vratila sa Pefkohoria. Odlično mesto, dobro more za plivanje, sunčani dani. Smeštaj dobar, blizu mora..sve jako dobro, sem povratka sa autobusom Grand toursa iz Novog Sada. Bezobrazluk i bahatost vozača, koje smo čekali na svakom odmoru po 15-20 minuta. Na kraju je došlo do neviđenog skandala kada su na sasvim obično i normalno pitanje jednog putnika - šta se više čeka..pozvali ga napolje da ga biju. Sramota i neviđena bruka. Vozili su putnike od Pefkohoria, Haniotia i Polihrona 19. na 20. septembra. Moj vam je savet izbegavajte prevoznike Grand toursa, jer bi mogli dobiti batine ako se budete protivili njihovoj očiglednoj bahatosti.
2132 Marijana   13/02/2019
Svako mesto ima i dobre i lose strane. Jedina losa stvar u Pefkohoriju su njihove pljeskavice koje prave drugacije nego mi. Ima super mesta i za izlazak. Pefkohori je slatko mestasce, sa predivnim, cistim i toplim morem, sa gomilom turista iz Srbije. Preporucujem ga i onima sa slabijim znanjem engleskog jezika, jer gotovo svaki trgovac razume srpski, a dole se prodaju cak i nasi proizvodi. mi smo boravili u dvosobnom apartmanu na prvom spratu u vili Diana i imam sve pohvale za ovaj smestaj. Ciste, prostrane sobe, peskiri, dobro opremljena kuhinja. Vila je u poprecnoj ulici kroz koju slabo prolaze automobili, a opet na dva minuta od plaze. Mi cemo se sigurno vratiti u Pefkohori samo sada u prosirenom sastavu :)
2650 Milivoje   28/08/2019
Letovali smo u koralima i uzas.Toliko prljavo i bedno da je nemoguce opisati,kupatilo budjavo soba nije krecena od kada je napravljena fleke po zidovima.Jos su nas ubedjivali da je to luks smestaj kako bi uzeli pare ako mozete obidjite ovo mesto.
2655 Tijana Marinkovic   30/08/2019
Zdravo ljudi, ovde sam se registrovala samo da bih napisala moje loše iskustvo, da se neko od vas ne zejebe kao i mi. Uplatili smo “hotel” Adonis u Pefkohoriju momak i ja i platili 450 najam za 10 noći u avgustu. Ne znam kako je ovo hotel ali dobro. Ljudi sve se raspada. Kvaka, kuhinjski delovi, vrata. Sobe su premaaaale. Letujem vec 15 godina u Grckoj i ovo su najmanje sobice koje sam videla. Ne mozes da se okrenes, nemas gde kofer da spustis, a kreveti su takvi da nemaju slobodan deo ispod da bi mogao da spustis kofer. Nismo nista koplikovano spremali u apartmanu osim gotovih jela koja samo stavimo da prokljucaju u vodi. Aliii...da znate odmah da im je kuhinjski pribor ocajan. Prvo nema dovoljan broj pribora za broj osoba u apartmanu. Nozevi pukli na pola, viljuske izvrnute cele, jednim delom stavljas u usta drugim u nos. Posteljine se ne menjaju, peskiri njohovi smrde. Kuhinjski elementi su razvaljeni i preprljavi. Da ne pricam o priboru koliko je bio prljav :( Kuptilo minijaturno ali dobro, zavesa koja prekriva oivicen deo za tusiranje zahvta i wc solju tako da ona posle svakog tusiranja bude cela poplavljena koliko god vi vodili racuna. Terasa veca na kojoj kaplje klima i cela je potopljena tako da svaki dan s plaze me doceka dodatni posao coscenja( jedna metla i brisko na ceo hotel pa juros ispred koje je sobe) kao i svako jutro. Da ne pricam da mi je agencija CLUB PARADISO rekla kako imamo parking pa smo dosli kad ono nema :) Pa su nam napisali kaznu (40e) za parkiranje dol smo izbacivali stvari iz kola. Zaprwvo ispred takozvanog hotela ima neki prolaz koji gazda koristi da naplati parking 5e dan.. kada smo pitali gde je taj parking on je rekao kako nema, kada smo pitali gde mozemo da parkiramo rekao je da ne zna (????). Pronasli smo odmah 20m desno preko puta je veliki parking na nekoj travi tu je 5e dan tako da smo bacili 50e na parking i 40 na kaznu odmah prvi dan bespotrebno. Agencija je saradnik sa agencijom Oktopod koju ne bih preporicila nikome! Pisala sam im s mejla odavde gde su oni rekli da ce reagovati ali dzaba. Da li mi broj predetavnika koji je u Pefkohoriju i kome treba da se javimo. Taj covek nema viber tako sam 2 kilometarske poruke pisala, nije odgovorio, nije dolazio. Kada sam obavestila agenciju oni su rekli kako on nista nije primio (?) i kko je dolazio 3 puta a nismo bili tu (?) dobro to ajde neka i bude da je tako, mada od 11h do 18h smo uvek bili na plazi. Sto se tice agencije sto dalje od njih na kraju su prestali i da odgovaraju.Tople vode nema svaki dan, voda je slana i smrdi na kanalizaciju, kazu da je to tako valjda svuda. Zube smo prali flasiranom vodom koja nije skupa ( od 1,20e do 1,50e paket vode). Tako da ljudi ato dalje od ovog hotela i ove agencije! Mesto je inace prelepo, prosle godine smo isto boli ovde u hotelu Olympia koji bi svakome preporucila!!! Cisto, uredno, nema buke nocu, obezbedjenje, sve sredjeno.. Ove godine nike bilo mesta tu pa nismo mogli. Eto toliko :)
3443 Ana Bugarinović   23/03/2021
Pefkohori je prelepo,ne tako malo mesto,mogu slobodno reći,za svaku preporuku.Godinama sam letovala tamo,prvo bez dece,a kasnije sa decom i svake godine,barem po jednom,moram da odem dole.Mesto je prostrano,živo,ima sve što ti je potrebno za jedno "ne monotono"letovanje.Tako da,svako ima svoje mišljenje i iskustvo i nikad se ne treba voditi iz tuđe glave.Treba otići,videti,provesti vreme,pa tek onda komentarisati,grditi i odvraćati ljude.Ono što nekome ne odgovara,možda se to nekom baš sviđa i obrnuto. Evo ja upravo čitam komentar i ne verujem,nigde veze sa vezom.Ali opet kažem,sve je stvar ličnog iskustva i šta je taj neko očekivao za novac koji je dao!Pefkohori u srcu!
3944 Žile Tucak   23/07/2021
Vila Hrisa apartman 105 katastrofa, nameštaj se raspada ,dušeci na krevetima iz srednjeg veka ,otpala mi kičma, jastuci, čini mi se ista generacija sa katastrofalnim dušecima, soba do ulice ispod garaže svako jutro vas budi automobil iz garaže, podizanje garažnih vrata, kloparanje kanti za smeće koje se vuku u ranim jutarnjim satima, klima koja ulazi u cenu ali nehladi-radi kao ventilator, wifi katastrofa, sve u u svemu nikad više.Smeštaj 0 , more savršeno 10*.

Najčitaniji tekstovi na našem sajtu